Wednesday, January 12, 2011

Melodi Hati

Penulis : Iwan Reaz

Kod Buku : TBBK1135 (288 muka surat)

Terbitan : Telaga Biru Sdn. Bhd.

Ulasan Pembaca:

Novel ini mengisahkan tentang dua orang anak yatim,Iwan dan adiknya,Syahmi yang berusaha untuk berdikari ketika umur masih muda. Syahmi yang baru berumur sebelas tahun dan abangnya yang merupakan seorang pelajar universiti terpaksa mengharungi pelbagai cabaran dan dugaan hidup yang mencabar. iwan terpaksa berperang dengan masa kerana komitmennya terlalu banyak untuk diberikan kepada pelajaran, minat muziknya dan juga perhatian kepada adiknya.

Mereka bertemu dengan Encik Iqram yang pernah menghadapi nasib yang sama iaitu kehilangan ibu bapa di usia yang muda dan disebabkan tidak menjaga adiknya dengan baik,adiknya menghadapi kanser dan meninggal dunia.Dia tidak mahu perkara yang sama berlaku kepada Iwan dan Syahmi. Di tengah-tengah kesukaran menghadapi hidup,mereka diuji dengan masalah pergaduhan Syahmi di sekolah,masalah cinta antara Iwan dan rakannya dan masalah 'cinta monyet' Syahmi sehingga mengeruhkan perhubungan adik-beradik ini...

Bagaimana cinta Iwan dan rakannya berakhir? Apakah karier Iwan dapat ditingkatkan dengan minatnya dalam bidang muzik? Apa yang terjadi antara Iwan dan Syahmi?

Dapatkan novel ini di sini.

Dapatkan buku-buku ilmiah,CD dan VCD keluaran syarikat publikasi yang terkenal seperti Telaga Biru, PTS, Kemilau Publika, Galeri Ilmu dan banyak lagi di link di bawah:

www.stormreaders.net/fitrijamil
www.mystormwarrior.com/alpha90
www.pustakailmiah90.blogspot.com

Anda juga boleh menghubungi 019-4306456 (Fitri Jamil) untuk sebarang pertanyaan, maklumat lanjut dan tempahan

No comments:

Post a Comment